1 April skämt

Idag  så kom jag till skolan lite sent så hann inte säga hej till tjejerna i min klass, och jag hade matte med en annan lärare. För den som dem andra har i min klass kan jag inte gå i hop med, så får ha en annan.
Men i alla fall lyssna nu.

På första morgon rasten så träffade jag tjejerna, dem stog bara och garva. Alltså som jag hade gjort något pinit, dem berättade inte varför dem skratta. Dem ba: varför är du så nyfiken så höll dem på hela morgonen.
Tills min syster få ett sms, där det står:
Hej, f..... har precis ringt oss och sagt att ni har snackat
en massa skit om oss. Bakom våra ryggar, fett taskigt.
Nu sitter enoz och gråter. Ni kan komma hit ..... så kan
vi snacka ut!! / elin, simona, enoz
Så jag och syrran gick ditt, och då sitter dem alla 3 i soffan och är jätte seriösa tills att alla börjar att gråta av
garv, och bara: APRIL APRIL!! Haha, blev så störda på dem. Jag trodde dem serisöt var jätte sura på mig,
får man verkligen skräma någon så här? ahaha. Dem ljög så dåligt!!
Tjejer ni är sjuka, men jag älskar er enormt mycket!
Gör aldrig om det där!

Sen i matsalen så skulle vi käka Tacos till luchs, och vi har en lite tavla där man tar mat.
Där ska det stå om det är veggi och vad det är och sånt, ni fattar.
Där hade dem skrivigt korv, julskinka m.m Så jävla dåligt.
Våra kockar är så tråkiga haha! :D
Jag har i alla fall var med om en massa kul idag.
Haha, Hatar verkligen att bli lurad!!
Det var min 1 April det. hur var eran?
Skriv och berätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0