En mysig kväll!

Efter luchs så messade johanna och sa att hon komigt hem från landet.
Jag drog till henne, sen så tjafsade vi så klart om typ inget. Sen gick vi och köpte glass,
och sen hjälpte jag henne med att dela ut reklam. Sen så börjad det så klart att regna,
och relamen skulle ju ut innan 6 så det var ju bara att göra. Sen när vi kom in så kollade
vi på Se upp för dörrarna, den är ju så rolig. Iaf om man är med en sån söt tjej som johanna.
Vi hade jätte mysigt och kul. Sen skulle jag hem vid 8 och johanna skulle plugga, så nu sitter jag
med mamma och kollar på mästarnas mästare. Assa tråk, snart börjar big brother så nu blir det glass
och sen fixa mig för sägen efter big brother men puss på er så skriver jag snart igen!
Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0