Ensamheten kan vara så otroligt skön...

Har haft det tufft på senaste veckorna, ingenting går speciellt bra.
Allt det jobbiga har bara legat på och tryckt, stressen har ökat och jag har bara
haft huvud värk. Men när allt känns som jobbigast så finns det inget bättre än att
ta på sig jogging skorna och ta ett varv med hög musik. Det rensar en på tankar
och det lättar för en stund. Har precis vart ute och sprungit ett varm, det var otroligt
skönt.
När man kommer in igen så känns det så skönt, alla problem bara springer förbi.
Jag har hittat det som gör mig glad och som får mig att känna mig som en ny
människa. Livet är fan något bra, har verkligen hittat allt det bra. Jag mår
så grymt jävla bra!!!
Nu ska jag aldrig mer titta tillbaks till mitt förflutna och ramla tillbaks, nej jag
ska börja om på nytt. Ska fan växa på mig, allt känns ju så bra just nu. Ska
se till att som det är precis just nu, så ska jag ha det resten av mitt liv nu.
Livet är verkligen som en våg....


Ta ett extra steg fram i livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0