Förlåt mig...

Förlåt att jag inte skrivigt, men jag sov hos johanna i går och vi satt inte vid datan något.
Sen så kom jag precis hem från henne.
_I söndags så var jag med johanna hela dan,vi fixade hennes reklam och assa garva av att
hon satt i vargen och jag drog haha. Sen gick ena hjulet sönder, efter de var  vi gick runt och
snackade i rbg och såg massa
folk, sen hjälpte vi en tjej att hitta sin kompis eller jag linda. För hon hade drarigt i från =henne=
Sen gick vi hem kollade på någon film, somna efter 30 min.
_Måndags: så vaknade vi typ halv 11 jag somnade om och johanna sprang runt och sen vet jag inte
eftersom jag somnade. Sen så gick vi upp käkade frukost, bytte om sen drog vi ute och solade. Hon pluggade
lite och jag låg och sola, sen såg vi också ett big brother klipp. Och sen gjorde jag luchs, skit bra...
Sen hjälpte jag henne och plugga. Sen stekte vi i solen tills hon skulle åka och rida. Så kom
hem vid strax efter 8 för då var hon klar i stallet.
Nu ska jag och broder åka och köpa godis sen ska vi hem och kolla film.
Skriver snart igen.
Kramis!! :D


Gumman du är världens bästa vän!!!!

Kommentarer
Postat av: elina

joda bara bra :)

2011-04-18 @ 21:10:13
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; jag gör inte så värst mycket hähä ;pp lust att följas via bloglovin ? ;d

2011-04-18 @ 21:52:11
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0