Hund vakt

Kom precis hem, har vart hund vakt sen typ 6.
Jätte roliga är dem, två st finska lapp hundar, så grymt söta och scharmiga.
Linda var över en stund och snackade massa skit och vi busade med hundarna.
Sen höll jag och syran på att somna i soffan, då ringer Johanna och frågar om
vi kan ses, så jag tog den ena hunden och mötte henne. Vi tog en promenad sen
gick vi in och kollade på en film jag och syrran redan hade på börjat. Det var jätte
mysigt. Sen kom ägarna väl hem vid 12 så då kom mamma och hämtade oss och
nu ligger jag i sängen och ska försöka sova så man kan komma upp i mon i lagom tid! :D
Men hoppas ni alla har haft en bra natt/kväll.
Vi hörs i mon igen!
Kramis och sov söt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0