I really hate Mondays!

Hej sötisar, hoppas ni i alla fall har haft en bättre dag än vad jag har.
Skolan var skit tråkig, hände typ inget förutom att jag stör mig så
fruktansvärt mycket på idioter som tror att dem är sveriges snyggaste
och kan allt. men inte gör ett jävla skit!!!
Uchs vilka äckliga människor det finns alltså.
Och jag fick så klart min ..... i går så är inte på så bra humör.

Vi kollade också på någon slags teater som vårtat gymnasium hade gjort.
Den var skit bra, har verkligen insett vad ens vänner igentligen betyder.
Och dem är något man vill ha för livet så får man fan ge lite för att få
tillbaks. Det är det ända jag kan säga om man ska ha kvar några vänner.
Det kan vara tufft ett tag men jag har verkligen insätt att mina vänner
är underbara.

nu ska jag fixa lite hemma/min rum, sen blir det träning.
pluggning och plugga.
Har 2 nationella prov denna vecka, utväcklingsamtal och
ett läxförhör!!
Det ska bli skönt med lov, är så tröt på skolan!!
Men skriver snart igen puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0