If you smile, so I smile!

Gick till johanna i morse, det var jätte mysigt. Jag väckte henne sen lågg och snacka, sen fixade jag frukost, hon fixa sig. Sen kollade vi tv. Sen i skolan så hade vi först:
Matte
So
Luchs
Idrott
Så skön dag, började halv 9 och slutade 20 i 2.
På matten så gjorde vi ett läxförhör, det gick rätt bra. och på So:n så satt vi bara och chillade
för att våran lärare var sjuk och jag hade alla mina böcker hemma. (upps) hihi :D'
Luchsen var rätt god, det var tacos, Och på idrotten hade vi dans. Det var riktigt roligt faktiskt,
inte så bra på att dansa men försökte. Sana tyckte jag var bra! :D
Nu ska jag bara chilla plugga lite om jag orkar, sen ska jag vänta på att johanna hör av sig.
För vi ska ses en stund nu i kväll. Men nu blir det tv,
Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0