Klar!

Har gjort klart mina läxor så nu sitter jag och funderar om jag ska göra en gammal
engelska läxa som skulle var inne för länge sen. Om jag ska göra den kanske?
Det kan ju inte vara så svårt, ska nog göra den så får vi se. Men jag gjorde
en jätte god middag men lixom det såg inte så fint ut på bild så tog ingen bild.
Men ska ta någon fin bild nästa gång, så får ni se vilken bara kock jag är.

Alltså ni som inte fattar varför jag ska ta kort på mat, så är det för att:
Jag har sjukt stort intresse och laga mat, jag tycker det är jätte roligt. Så
jag hoppas att jag ska komma in på en kock skola här utan för stockholm.
Det var min mormor som uppmuntrade mig sen lite, och hon har lärt mig allt
jag kan typ. Lär mig göra egna såser, och olika rätter. Det är skit kul, så jag
hoppas att jag kommer in på kock skolan jag sökte för den är bra och jag skulle
blir jätte jätte glad om jag kom in!! :D
(håll tummarna för mig)
Men nu måste jag duscha och göra den där gammla engelska läxan!!


Kommentarer
Postat av: elina

bra här me :)

2011-04-05 @ 20:59:10
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0