Min dag,...§

Halloj är det något sötis vaken nu??!
Min dag har vart sjuk, den började med en bild lekition, jag gjorde inte ett skit.
Vi satt och snckade skit, sen så var de prov. Det gick väl helt okej, sen luchsen
sket jag i, det blev en macka. Sen idrotten hade christine lekitionen och vi hade
karate. Jätte kul var det, sen satt jag och väntade att johanna skulle sluta för vi
skulle vara idag. Dem hade en jätte rolig idrotts lekition, typ lek och dem fick
godis varje gång dem gjorde något haha.
Sen drog vi hem, käckade och sen cyklade vi till badet och solade. Det var sjukt
skönt och mysigt där. Bara vi två där, satt där sen cyklade vi hem igen. jätte mysigt
var de. Sen så typ drygade vi runt och skit, moa kom en stund och lite sånt, så kom
precis hem. Nu är det big brother och slappa, har jätte ont i huvet.
Hur har er dag vart?


Så fint det var!! :D


Kommentarer
Postat av: sofie :)

fiin blogg :))

2011-04-15 @ 23:24:25
URL: http://soofielarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0