Skolan

Hejsan, i morse så gick jag till johanna.
Sen åkte vid buss,tåg, buss till skolan, när vi kom ditt så hade jag matte (suck)
Sen var de matte igen, (prov) Sen luchs. Helt okej, köttfärst och pasta. Sen
Hade vi klassråd och kemi, men jag och Simona var så snabba så vi var klara med
kemin redan vid 20 i 2 så vi tog hel bussen hem. Så jag var hemma 20 i 3. Nu sitter
jag framför datan/tv, och har precis käkat lite. Ska börja plugga snart, ska bara se
några big brother avsnitt. Men jag hoppas ni hade det jätte nice idag för det hade
iaf jag. Förutom att jag stör mig  på folk som leker på lekitionerna, Och sen när
det är rast så står dem där ensama i ett hörn, för att ingen vill vara med dem. Jävla
uppmärksamhets bran!!
Nu måste jag dra så
Puss!!


Min älskling! henne jag älskar mer än någon annan, du har
ett hjärta av guld. Du får mig alltid på bra humör!
Så söt du är!!
Den bästa vännen man kan ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0