Sofia Werner! ♥

Du och jag lärde känna varandra typ via facebook för att vi hade några gemensama vänner.
Vi började snacka, du gav mig en söt kille jag började snacka med. För att det första du sa
till mig var att du är en otrolig tjej som skulle behöva så mycket kärlek. Det fick mig att inse
att du var en tjej jag viste jag kunde lita på, att hon är en tjej som har ett hjärta av guld.
Du och jag har träffats några gånger, och dem gångerna vi har träffats har vart oroligt
roliga.
Du är en tjej med ett stort leende på läpparna, du är en öppen person som alltid står
med famnen öppen. Du tog i mot mig som du redan känt mig sen vi var 2 år gammla,
synd bara att det inte var så. Vi träffas då och då, men det är alltid lika kul att träffa dig.
För varje gång du ler så ser jag en söt tjej som står frmför mig, hon är en tjej jag måste
vara rädd om för att få ha henne kvar i mitt liv.
Du är underbar gumman, du har ett hjärta som är så stort att de inte är möjligt.
Du är inte precis den som ger upp, utan du kämpar alltid för att få som du vill.
Du är otroligt stark, en tjej med kraft kan jag ju bara säga.
Oj oj oj, vilken söt tjej du är!!
Du är en otrolig tjej Sofia, du är så söt. Lämna mig aldrig för då
finns inte min starka sida kvar.
Jag älskar dig gumman!
K♥S


Kommentarer
Postat av: sof

Nawweee fyfan va tårögd jag är!! asså gumman du är fan den bästa som finns!

Skulle aldrig klara mig utan dig ! Finns ingen sötare tjej än dig haha gråter för att din text var så fín!

Lämna mig aldrig stumpan! I love you!!! <3333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0