Sov borta

Halloj, jag sov hos johanna i natt så hann inte skriva något.
Igår så låg vi och solade och käkade glass, det var jätte skönt. Men inte så varmt
Sen så knuffa jag i henne i badkaret och satte på vattnet så hon fick bada, så
vi satt och lyssna på musik hon skvätte vatten på mig och så sjöng vi och snacka
ahah! :D
Sen käkade vi pizza, kollade på någon film dem hade hyrt. Skit dålig.
Sen somna vi, och hennes mobil ringde 9 och då lågg vi kvar i sängen
till 10 och snacka sen var det bara att gå upp och käka frukost, klippte hennes
katt och sen fixa hon sig in för ridningen med allt hon skulle ha med sig.
Så nu har jag vart hemma en stund. Ska snart i väg igen och handla med mamma
lite saker ska ha med mig till ungern och sånt. Och min kappa kom i dag som mamma
bestälde åt mig så ska visa den sen.
Men nu ska jag nog ut och sola en stund sen blir det duschen och åka iväg
Men ha det en solig och skön dag ida! :D


(johanna hoppas det gick bara och hoppa :D)


Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; allt bra idag ? ;dd

2011-04-20 @ 16:53:43
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0