Tränat/städat

Halloj, vaknade och käkade en jätte bra och nyttig frukost, sen nyttigt nu till luchs! :D
Sen städade jag lite för att göra mamma glad, :) och har precis tränat lite styrka
hemma själv. Måste börja träna och äta bra nu tills sommarn, och man mår mycket
bättre om man äter bra och man bli aldrig sjuk. Så det är något nytt för mig :) hihi

Ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag nog plugga lite så jag har alla läxor klara.
Orkar inte plugga i mon, och jag hinner inte så måste göra det i dag.
Ska bara ha en dag för mig själv i dag somsagt så då kan jag lika gärna få
alla läxor klara! :D
Puss på er sötisar!



en kaxig blid på mig, men jag lovar jag är snäll! haha :D


Kommentarer
Postat av: emmaandersson

skulle bli jätte glad om du ville medverka i dagens blogg! :D

http://eeeemmmmaaaas.blogg.se/2011/april/lordag-dagens-blogg.html#comment

2011-04-02 @ 17:00:42
URL: http://eeeemmmmaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0