Ute

Kom precis hem från johanna, käkade jätte god middag som mamsen hade lagat.
(kyckling röra/färsk pasta/grönsaker)
Assa gott, får ta en bild nästa gång, jag och johanna var ute och gick. Vi ska
börja ut och gå varje kväll, haha det var jätte kul. vi gick i spåret, sen gick vi
hem till henne och kollade på talang, sen kollade vi på Frost en stund. Så snackade
vi lite skit, sen gick hon med mig hem.
Det är helt sjukt vilken super bra bästa vän jag har, hon är verkligen mitt allt.
Så söt är hon, kan bara säga att alla borde ha en vän som jag har. Hon har
ett stort hjärta av guld!!
Jag älskar dig gumman!
Nu ska jag kolla på big brother sen får jag väl sitta uppe i natt, för jag har sovigt
3 timmar när jag kom hem efter skolan. Var så sjukt tröt, och nu är jag ju jätte pigg.
Får se hur det blir, men ha en trevlig fredag kväll. Nu blir det tv sen vet jag inte haha.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: loveit96

fin blogg du har :)

2011-04-02 @ 09:44:14
URL: http://loveit96.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0