Vilken dag?!

På morgonen var jag hos Johanna, sen när vi skulle ta bussen från henne ner till stationen.
Så gick inte bussen så vi fick gå och då missade vi det tåget vi skulle ta. Sen så kom vi då
försent till skolan, sen skulle vi ha engelska upsats visning typ idag. Och det gick åt helvete.
Så vi ska göra om de på måndag och då ska allt vara klart :D
Sen luchsen, typ kyckling fick vi för första gången.
Och slöjden var assa tråk, blir aldrig klar med min jävla tröja. Men den är jätte fin, är jätte
nöjd.
Och sen satt jag kvar för att vänta på johanna för vi skulle kolla efter sen viss
person i dag men såg aldrig han. och när vi kommer till stationen så är det något
växel fel på tåg saken, så vi fick vänta på extra bussarna. Men då ringde johanna sin
mamma ist så hon hämtade oss.
Så kom precis hem dåra och nu sitter jag och lyssnar på musik. Käkar en macka
och ska städa mitt rum och byta säng kläder och packa för i helgen drar jag bort.
Så det blir inget bloggade.
Men nu måste jag städa
så puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0