Vill ha sommar nu!!

Helloj, nu är jag hemma efter en jobbig dag i skolan.
Matte
Nationella prov i engelska
Luchs
So
Bild
Det var mina roliga lekitioner på en onsdag.
jag gick till johanna i morse och då hade inte hon gått upp en så jag gick och la mig
breve henne och somnade om typ ahha, så vi fick ta ett tåg senare och vi kom försent en
halv timme typ. Min lärare sa inte så mycket men men så ska man inte göra!
Sen på nationella, Tal delen. Det gick väl så där, tyckte att jag kunde ha gjort det bättre men men.
Luchsen var åt helvete. skit äcklig.
So:n så fick vi mer läxor så nu ska jag göra klart häftet så jag kan börja plugga till provet.
Och på bilden skulle vi göra en konst analys om en känd konstnär. Det gick väl så där, blev
inte klar. Men sen så var jag kvar i skolan till halv 4 och tog bussen med johanna, my och caisa.
För jag är så snäll och väntar på dem, så jag kom precis hem. Nu ska jag ta det lite lungt, sen blir
det lite träning, måste träna mina armar och lår. Sen ska jag duscha och plugga! :D
Syrran gör mat i dag hos oss så vi får se om man kan äta haha! :P (elak jag är)
Det blir nog bra men puss på er sötisar!


Vill ha sommar nu!!!


Kommentarer
Postat av: elina

inget speciellt :) dd?:d

2011-04-06 @ 19:05:47
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0