Vrf?

Kom precis hem efter ha vart i skolan (assa drygt).
Sen så drog jag till johanna direkt efter skolan, hon mötte upp mig på stationen
så gick vi hem till mig och hämtade pengar sen drog vi och köpte glass. Jätte gott :)
Så johanna du är skyldig mig en glass. Vi käkade glass, tog lite kort, (skit fula, såg inge bra ut idag)
Sen så vi runt lite i rosers, inga var ju typ ute. Såg massa folk som åkte förbi i bilarna och gorde lite
konstiga saker, en petade sig i ögat någon dunka musik. m m. Sen hoppade vi stuttsmatta och snacka
sen skulle hon äta och jag skulle hem och träffa min kusin och faster som komit från göteborg.
Jätte kul att dem är här ... Sen så lagar min kusin maten (tacos).
Nu ska vi käka sen får vi se vad som händer
puss puss!


                  (johanna jag älskar verkligen dig!!)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin blogg! :)

2011-04-14 @ 18:47:59
URL: http://ebbawesterberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0