God morgon!

Vaknade 07:10 idag, jag är sjukt tröt i dag. Bråkade med mamma och bror i morse så är inte på så bra humör, jag hoppas det blir en bra dag i skolan iaf. För jag orkar inte bråka med något eller något sånt, föresten så blev
jag klar med alla läxorna som ska in i dag. Så dem kommer in i tid (yaeeey) :) Men har flera j**** läxor som
måste göras. Så jag ska inte dra ut med polare i kväll utan det blir en hemma kväll med läxor. Kul vah?

´Nu ska jag snart dra till tåget med syrran  och möta upp Johanna, men jag hoppas ni får en roligare dag
än vad jag kommer att ha!!

Puss på er sötisar!


En dag som denna skulle man bara vilja försvinna!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

anmäl dig till dagens blogg !



http://hannalovisasol.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-1.html

2011-03-29 @ 09:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0