I´m home!

Halloj, är hemma efter en jobbig dag i skolan, kom hem vid 16:15.
Först så hade vi matte i dubbel lekition till luchs, sen hade vi klassråd och sen var det sista lekitionen i Kemi/labb. Våran lärare är lite sjuk så vi skulle prova blodprov, alla som ville fick göra ett test. Han stack dem i fingret så la man på någon medel som gjorde att man såg vad man hade för blodgrupp. Helt sjukt, jag hatar att se när någon blöder eller att man tar sprutor. Hatar allt som har med sjukhus att göra, (en anledning) Sen iaf så tog alla dem som ville, inte jag (usch!!) :(
 Sen drog vi till bussen och då så sa caisa i 8:an att hon skulle åka och rida på sin sköt häst i Rosers, där jag bor. Så vi åkte tillsammans, först gick caisa jag och hanis till ica för dem skulle köpa lite. Då kommer min sötnos Ankan över vägen, hon och jag har känt varandra sen 3:an. Så vi sa hej sen var hon tvungen att dra till tåget. Sen tog vi tåget hem och då gick jag med caisa halvägs ut i skogen där hon skulle rida. Till något stall, hahha är fett lerig. Ska duscha nu och slänga mina leriga kläder i tvätten.
Hoppas ni har haft en bra dag, haha puss på er!
Nu blir det duschen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0