Johanna Hennerberg!♥

Nu ska ni få höra en otroligt fin resa, som jag har tillsammans med världens bästa vän!

Vi lärde kännas när jag gick i 8an och du i 7an, vi började umgås och vi har upplevt många oroliga
fina och roliga minnen tillsammans. Som när vi hade choklad/ diskmedels krig, haha. Det var
assa kul, men lite äckligt. Du tryckte upp en klick choklad i min näsa och sen var det startat. Vi
har haft sjuk kul, många roliga minnen och visa lite för sjuka. Men vad fan, klart man måste vara
lite galen om man ska ha kul!:)

Idag har du och jag vart vänner i 10 månader, det måste seriöst vara dem bästa 10 i mitt liv.
Vägen fram hit har vart rätt knölig och lite jobbig, jag ångrar allt dumt jag har gjort eller
sagt till dig, men du och jag har fått en omstart sen du vet vad. Du och jag har blivigt
tajtare och ännu bättre vänner.

Att vara vän med dig är helt underbart, vi är som två halvor. Är vi i från varandra
så bildas en stor saknad, men när vi är med varandra så har vi så sjuk kul och skrattar
och allt tillsammans. Det är helt underbar, sen du och jag blev vänner så har jag ändras
enormt mycket. Du har fått mig att förstå så lätta saker som för mig var en tung klump,
att ha dig som vän är en stor lättnad. Du finns alltid där när man behöver dig, du bryr dig
alltid om inte allt står rätt till. Du är en sann vän, om dig finns det inget illa och säga.
Jag har aldrig snackat skit om dig och det är lite svårt att snacka skit om en sån underbar
vän som du är. Du är den som står kvar hos mig vad jag än gör för jävla skit, du är en
sann och äkta vän!

Jag vet att det du går igenom just nu är hemskt, det är jobbigt att missat någon man älskar.
Det blir en oroligt tomhet hos en och man vet inte själv vart man ska ta vägen, de är jobbigt
men du vet att det bara är så just nu och snart kommer den känslan ha lättat. Och du kommer
kunna tänka på annat igen, men när man fått reda på de så tar det tag innan det släpper efter
om du förstår mig rätt nu. Jag försöker verkligen att finas där nu som din bästa vän, men det är
svårt eftersom du inte vill prata om de. Men jag försöker, jag kanske inte är så bra på de. Men
du ska veta att jag verkligen försöker. Jag älskar dig mer än någonting annat och om du skulle
försvinna för mig så skulle jag inte orka mer och de är nog en känsla du går igenom just nu.
jag vill bara att du ska veta att jag står hela tiden bredvid dig och finns alltid vid dig, jag älskar
dig Johanna och jag vill verkligen att det ska bli bra för dig. Du är mitt allt, mår du dåligt
så gör jag. Tro mig det kommer bli bättre du måste bara ta dig igenom detta nu.
Jag finns för dig!!
Love you!!


Kommentarer
Postat av: Natta (y''

- najs :) jag lyssnar på skön musik & svarar på kommentarar :P hänt idag?

2011-03-31 @ 21:30:08
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: Natta (y''

- najs, slappar te musik, gjort idag då?<3

2011-03-31 @ 21:32:02
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0