Känslor..

Vi alla är styrda av våra egna känsor, har vi en känsla av smärta så kan den få oss att må dåligt. Eller har man en känsla som är bra så blir man glad oftast och på bra humör, man kan visa sin känslor lätt genom bara utryck i ansiktet. Men att förmedla en känsla kan vara otroligt svårt, även om man har mycket mod eller tvärt om är jätte rädd och feg. Så är det otroligt svårt att ge ut sina känslor, man är oftast rädd för att göra fel. Använda fel ord, ja allt som kan förstöra. Det är otoligt svårt, och jag är nog en av dem som har mycket mod när man ska göra saker och förmedla saker, men en känsla har jag så svårt att visa. Jag är så otroligt dålig på att våga visa en känsla, jag vet att många vill att man ska bekräffta sina känslor för sin pojkvän/bästa vän eller något liknande.
Men jag själv är verkligen sämst på att göra detta, jag vet att en speciell person vill att jag ska finas till hand om det är något men jag måste verkligen träna på att visa mina känslor bara.
En jobbig del, för går de fel kan man ju förstöra allt känns det som!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0