Syster!

Detta är till min älskade syster!

Du kommer för alltid vara den som kommer vara min största förebild, du är den som visade mig den vägen som skulle bli bäst för mig. Jag kanske inte lyssnade till fullo på ditt råd, men nu i efterhand så ångrar jag att jag inte tog den vägen. För idag så har jag märkt, att om jag hade tagigt den vägen du visade mig så hade jag aldrig mått så dåligt som jag gör idag. Du var den som alltid kramade om mig när jag mådde dålig och hade bråkat med någon i skolan, när vi var mindre. Du stod alltid där med en öppen famn och sa att jag skulle lyssna på min stora syster för du viste bäst. Jag lyssnade inte alls på dig för jag har alltid vart så envis. Hade jag lyssnat så hade jag vart smart. Men i fall jag tog min egna väg, idag är du den jag har störst till lit till. Den som alltid finns när det blir jobbigt, jag är inte den som visar mina känslor men jag vet att innerst inne så älskar jag min stora syster enormt mycket.
Jag kommer alltid vara stolt över dig, vad du än gör. Det vill jag att du ska veta, jag måste nog bli bättre på att visa då och då att du betyder mycket för mig. Ska verkligen försöka, efter att jag fick reda på att du har blivigt sjuk, så har jag verkligen tänkt. Och kommigt fram till att om jag skulle mista dig, så skulle min andra halva av mig själv dö ut. Du och jag är ju ändå lixom tvillingar, du är min högra hand lixom.
Efter det som hänt nu mellan dig och pappa, är något han kommer att ångra. Du vet att jag tycker att han är en idiot som gör så här, han är inte värd din energi just nu. Skit i han för nu för vi ska se till först att du blir frisk, jag har pratat med han det vet du. Men han är ju som han är, en stor idiot. Men han är ju ändå våran pappa, och vad vi än gör för beslut i livet så kommer vi att få leva med de. Han kommer alltid att vara den vi ska kalla pappa även om vi vill eller inte.
Jag vill att du ska veta att mig kan du lita på och att jag älskar dig! Du är syrran som jag alltid kommer ha närmast, du har ett hjärta av guld. Även om du och jag ofta är osams och bråkar, nu ska det bli ändring.
Låt inte pappa få ta ifrån dig allt, vi ska klara detta!
Du är en syrra med ett stort hjärta!
Puss på dig!
JAG ÄLSKAR DIG!!



Läs hennes blogg, hon behöver allas stöd just nu!!

http://myedenvad.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: mysan

fint skrivet, älskar dej me!! du kommer inte förlora mig!



du stöttar mig mkt! blir rörd!

kramis <3

2011-03-29 @ 22:08:55
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: mysan

förlåt att jag inte skrev så fint tbx men finns inga ord! <3

2011-03-29 @ 22:17:45
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Denise♥

aw fint skrivet :) fan va ni är likA haha, fast inte så konstigt ju ;>

2011-03-29 @ 22:55:38
URL: http://niiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0